Hit enter to search or ESC to close

Festiwal ZEW się budzi. Rzuć wszystko i przyjedź w Bieszczady!

Wyzwanie

Koncepcja festiwalu została stworzona przez Odyseję dla marki ZEW for men i stanowi odwzorowanie jej głównych wartości – bezkompromisowości, siły, życia po swojemu oraz pewności siebie. Największym wyzwaniem kampanii promocyjnej było zbudowanie w krótkim czasie świadomości wydarzenia i jego nagłośnienie zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych oraz przebicie się z komunikacją na rynku bardzo konkurencyjnych wydarzeń muzycznych z wieloletnią renomą, silnymi line-upami oraz doświadczonymi zespołami organizacyjnym. Kolejnym wyzwaniem była jednoczesna promocja sprzedaży biletów online i uzyskanie frekwencji na poziomie minimum 3 tys. uczestników.

Strategia

ZEW się budzi Festiwal został pomyślany przez Odyseję jako pierwszy festiwal muzyczny w Bieszczadach i zarazem pierwszy festiwal, który rozpoczyna się o świcie. Tworząc koncepcję kreatywną dla komunikacji festiwalu wykorzystaliśmy skojarzenia z dziką naturą Bieszczad, budzeniem się i świtem. Symbolem ZEW się budzi stał się ryczący niedźwiedź.

Realizacja

Działania zrealizowane przez Odyseję obejmowały: stworzenie koncepcji wydarzenia, branding (pozycjonowanie, stworzenie wyróżnika na rynku festiwali oraz jego identyfikacji w postaci nazwy, logo, key visuala oraz plakatu), przygotowanie i wdrożenie planu komunikacji (w tym budowanie wizerunku festiwalu i promocja sprzedaży biletów), pozyskanie partnerów i patronów mediowych oraz bieżące wsparcie komunikacyjne i marketingowe we wszystkich aspektach promocji festiwalu.

Efekty

Efektem kampanii komunikacyjnej zaprojektowanej przez Odyseję było uzyskanie zakładanej frekwencji – w wydarzeniu wzięło udział ponad 4 tys. uczestników, a w porannym koncercie otwierającym festiwal – 1 500 osób.

W czasie kampanii działania PR przyniosły ponad 340 publikacji w mediach o łącznym zasięgu 67 mln, a stronę www.zewsiebudzi.pl odwiedziło ponad 250 tys. użytkowników. Fanpage wydarzenia na Facebooku zgromadził do momentu festiwalu ponad 8 tys. osób, a Instagram został odwiedzony przez ponad 11 tys. osób.

Bardzo pozytywny odbiór Festiwalu przez uczestników, zaproszone zespoły oraz w mediach sprawił, że klient podjął decyzję o realizacji drugiej edycji wydarzenia w maju 2019 roku, nad którą obecnie pracujemy.

Nagrody

Wyróżnienie Kreatura w kategorii Event konkursu niezależnej kreacji w reklamie – Kreatura 2018, za projekt festiwalu ZEW się budzi 2018, przygotowany i zrealizowany dla marki naturalnych kosmetyków dla mężczyzn ZEW for men.

Chcesz dowiedzieć się, co zaproponowalibyśmy Tobie?

Przygotujemy dla Ciebie indywidualną propozycję.