Hit enter to search or ESC to close

Stworzenie marki ZEW for men i wprowadzenie jej na rynek w kampanii „Poczuj ZEW”

Wyzwanie

Inwestor zlecił Odysei stworzenie marki kosmetyków i koordynację wprowadzenia jej na polski rynek. Do agencji należało: określenie grupy docelowej, niszy rynkowej, pozycjonowania, USP, koordynacja przygotowania projektu produktu, logo, nazwy i opakowania, stworzenie kompleksowej strategii wprowadzenia marki na rynek, koncepcji i planu działań promocyjnych, wizerunkowych i w mediach społecznościowych, całościowa koordynacja wejścia na rynek w zakresie komunikacji, a także wsparcia sprzedaży.

Strategia

Zaprojektowaliśmy nową markę kosmetyków naturalnych dla mężczyzn ZEW for men, której komunikację oparliśmy na oryginalnym składniku aktywnym – węglu drzewnym z Bieszczad. Począwszy od nazwy, poprzez pozycjonowanie, komunikację wizualną, jak i dobór kanałów i działań marka ZEW for men budowała silne, angażujące doświadczenie osadzonego w surowej naturze męskiego świata.

Realizacja

W ciągu roku Odyseja w ścisłej współpracy z klientem i studiem graficznym stworzyła markę ZEW for men oraz jej kanały komunikacji (www, Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube). Wprowadzenie marki na rynek wspierał ambasador marki – Ekskluzywny Menel, czyli bloger Kamil Pawelski. Premiera dla mediów miała miejsce w Bieszczadach, podczas zorganizowanego na połoninie spotkania prasowego. Na potrzeby komunikacji stworzono film wizerunkowy i sesję zdjęciową z udziałem ambasadora.

Efekty

Dzięki oryginalnym produktom, wyróżniającemu się pozycjonowaniu i spójnej komunikacji marketingowej marka została entuzjastycznie przyjęta przez konsumentów, media i liderów opinii. W czasie kampanii wprowadzającej na rynek na temat marki ZEW for men pojawiły się 192 publikacje, które dotarły do 25 milionów Polaków.

Nagrody

Wyróżnienie Golden Arrow 2016 za efektywność i innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej zrealizowanych w ramach kampanii „Poczuj ZEW”

Nagrody dla marki i produktów

Łódź Design Festival 2016 – wyróżnienie dla Zestawu Brodacza ZEW for men za wyjątkowy design produktów w plebiscycie must have!
Glamour Glammies 2016 – dla Mydła do ciała i twarzy ZEW for men w kategorii „Najlepszy, popularny kosmetyk dla mężczyzn”.
Produkt Roku 2017 – dla Mydła 3 w 1 jako największej innowacji w konkursie Men’s Health.
Produkt Roku 2017 – dla szczotki do brody ZEW for men za najlepszy gadżet w konkursie Men’s Health.

Chcesz dowiedzieć się, co zaproponowalibyśmy Tobie?

Przygotujemy dla Ciebie indywidualną propozycję.