Hit enter to search or ESC to close

Komunikacja B2B i budowanie wizerunku w mediach branżowych

Wyzwanie

Quick Service Logistics Polska to oddział Grupy Meyer QSL. Firma specjalizuje się w magazynowaniu i transporcie żywności świeżej i mrożonej w trybie dostaw multi temperature, oferuje również usługi z zakresu magazynowania i transportu dla innych branż. Zadaniem dla agencji było zbudowanie od podstaw biura prasowego i relacji z mediami branżowymi i biznesowymi. Celem było wykreowanie wizerunku firmy jako eksperta w branży logistycznej i lidera w dystrybucji dla gastronomii, o dużym zasięgu i znaczeniu międzynarodowym.

Strategia

Odyseja przeprowadziła audyt komunikacyjny i na jego podstawie przygotowała strategię komunikacji, dobór narzędzi i plan działań. Głównym założeniem było profesjonalne, spójne i stałe komunikowanie się z kluczowymi mediami, informując, tworząc merytoryczne treści (komentarze, artykuły, infografiki, studia przypadków) i budując relacje oparte o wiedzę i transparentność (spotkania prasowe, wizyty w magazynie firmy, wydarzenia branżowe).

Realizacja

Przygotowanie kluczowych komunikatów, szkolenie mediowe dla kadry menedżerskiej, bieżące przygotowywanie informacji prasowych i innych materiałów prasowych, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, organizacja spotkań prasowych, pozycjonowanie ekspertów w mediach, koordynacja udziału w wydarzeniach branżowych i targach, monitoring mediów oraz śledzenie trendów na rynku, bieżące doradztwo komunikacyjne i antykryzysowe.

Efekty

Profesjonalna i spójna komunikacja oraz nawiązanie i pielęgnowanie stałych relacji z dziennikarzami przyniosło ponad 580 publikacji, w tym informacje prasowe, artykuły, wywiady, komentarze eksperta firmy.

Chcesz dowiedzieć się, co zaproponowalibyśmy Tobie?

Przygotujemy dla Ciebie indywidualną propozycję.