

Wyzwanie
Celem działań Odysei było opracowanie i zakomunikowanie na rynku nowej linii kosmetyków ZEW for men, pozwalającej wyróżnić markę i jej produkty na tle konkurencji oraz dotrzeć do klientów, którzy do tej pory nie zetknęli się z produktami ZEW for men.
Strategia
Jako pierwsi na polskim rynku wykorzystaliśmy nowy składnik aktywny – czarną hubę. Wspólnie z klientem i studiem graficznym opracowana została nowa linia przeznaczona do męskiej pielęgnacji, w skład której weszły: balsam po goleniu, krem do twarzy i ciała oraz olejek do brody. Stworzyliśmy strategię komunikacji przedstawiającą nowy składnik jako rzadki i cenny dar dzikiej natury. Opracowaliśmy koncepcję kreatywną – „Legendę o czarnej hubie”. Pokazaliśmy bohatera – wędrowca, z którym klient może się utożsamić i odkryć w głębokim, dzikim lesie nowy składnik kosmetyków ZEW for men.

Realizacja
W ramach wdrożenia konceptu kreatywnego „Legendy o czarnej hubie” przygotowaliśmy film animowany utrzymany w stylistyce baśni dla dorosłych, który poprzedzony zapowiedziami został opublikowany w mediach społecznościowych marki. Poprzez stworzenie interaktywnej podstrony zaprojektowanej w formie baśniowej mapy oraz uruchomienie bota na Messengerze, klienci mogli doświadczyć przygody i wcielając się w bohatera odkryć na stronie marki nowy składnik i informacje o nowych produktach.
Efekty
Dzięki wykorzystaniu nowego, aktywnego składnika – czarnej huby, wzmocniliśmy wizerunek ZEW for men jako marki innowacyjnej, poszukującej nieszablonowych rozwiązań w zakresie męskiej pielęgnacji oraz rozszerzyliśmy obecną grupę docelową o nowych klientów.
Nagrody dla marki i produktu
Produkt Roku 2018 Men’s Health – wyróżnienie Balsamu po goleniu z czarną hubą jako najlepszego balsamu.
Produkt Roku 2018 Men’s Health – Krem do ciała i twarzy z czarną hubą największą innowacją wśród produktów do twarzy zdaniem czytelników i jury konkursu.

Chcesz dowiedzieć się, co zaproponowalibyśmy Tobie?
Przygotujemy dla Ciebie indywidualną propozycję.